Avast v3.0.7212 for Android

11:39 AM
avast! Mobile Security & Antivirus is a free mobile security app with both antivirus and anti-theft.

Avast for Android

It gives you mobile antivirus protection. Protects you from malicious attacks and locate your lost or stolen device.

App Features:
  • Avast! Mobile Security keeps your device safe from viruses, malware, and spyware.
  • It helps you locate your lost phone through our web-based phone locate feature.
  • Remote device lock and/or memory wipe in its advanced Anti-Theft component keep your data safe.
  • Handy tools like network meter, app manager, and even firewall (on rooted phones) give you complete control of your mobile phone.

What's new in Avast v3.0.7212?
- Various bug fixes and minor design improvements
- SMS blocker turned off on KitKat
- Anti-Theft removal wizard moved to Anti-Theft menu
- Localizations update
- Easier opt-out from the SecureLine unsecure WiFi promo dialog

Download Avast Apk for Android 2,1 up
Avast v3.0.7212 Download Page! size (8,78MB)

Share this :

Previous
Next Post »
6 Komentar
avatar

Keren nih Sob blog barunya... specialis Android :)

Balas
avatar

wah perlu ni buat android, tapi sudah kebanyakan aplikasi, nanti kalau di instal semua bisa lemot

Balas
avatar

Wah saya malah gak pernah pake antivirus di Android :D

Balas
avatar

buat blog dummy doank kok mas,,, hehe

Balas
avatar

pilih yang kira-kira perllu saja mas,

Balas
avatar

lho kenapa emang sob? apa bikin berat hpnya ya...

Balas

Penulisan markup di komentar
  • Silakan tinggalkan komentar sesuai topik. Komentar yang menyertakan link aktif, iklan, atau sejenisnya akan dihapus.
  • Untuk menyisipkan kode gunakan <i rel="code"> kode yang akan disisipkan </i>
  • Untuk menyisipkan kode panjang gunakan <i rel="pre"> kode yang akan disisipkan </i>
  • Untuk menyisipkan quote gunakan <i rel="quote"> catatan anda </i>
  • Untuk menyisipkan gambar gunakan <i rel="image"> URL gambar </i>
  • Untuk menyisipkan video gunakan [iframe] URL embed video [/iframe]
  • Kemudian parse kode tersebut pada kotak di bawah ini
  • © 2015 Simple SEO ✔